2015年3月29日 星期日

29/3/15


29/3/15   SUN   WARM

今日都有點忙碌, 朝早8點幾起身, 笨元就係咁睇電視, 但佢做哂功課我又未對, 都冇咩叫佢做住! 梳洗好去食早餐, 然後老公就帶笨元去睇醫生, 但因為趕唔切去珠心算, 但又聯絡唔到阿sir, 總之就亂哂龍啦, 搞到阿sir又等真係唔好意思! 我就同柏仲去咗shopping, 惠康買餸買日用品等, 又去萬寧買吓洗頭水同濕紙巾, 好多優惠咁好抵囉! 回家後柏仲都係唔瞓, 但我又要整吓嘢食, 煮飯仔比佢等, 好在老公12點幾都返, 叫做睇得吓佢我可以放心煮! 食埋嘢就叫老公K.O., 笨元食咗藥都瞓咗! 我就可以靜靜睇功課執吓嘢, 2點多叫醒笨元, 改番功課錯處, 老公就帶佢過去敏瑩屋企會所嗰邊玩復活節活動, 我就等柏仲醒咗再過去, 真係好寧靜, 我都要hea! 柏仲醒咗食咗奶, 但咳兩吓又嘔, 好在都易處理, 5點多過到去, 我又好無聊咁行過去囉, 因為又冇小巴, 地鐵又係要行, 不過直接行過去! 但過到去佢地已玩完上咗屋企繼續, 咁我又上去囉! 夠鐘就出發去食日式放題, 不過柏仲又好曵咁, 真係食得好辛苦! 老公7點多就走, 因為休嗰邊做兄弟的要去開會, 所以食完就我揍兩個返去, 好忙亂咁先同兩個沖哂涼後, 叫子元睇住柏仲, 我就快沖個涼, 跟住就陪吓佢地, 柏仲玩嘢地疴屎唔出, 想同佢換片時睇住舊屎喺個門口, 最終用咗個最核突的方面處理咗佢, 再放佢入廁所疴吓, 子元就好合作, 咁一做廣告入房做埋D, 所以9點半後差不多已可以瞓, 柏仲都好乖, 係食藥麻煩D, 用咗飲管呃佢飲到囉, 我話瞓覺同哥哥講goodnight佢就識行入房, 放佢落床就瞓啦! 哄埋笨元我都可以休息了, 老公11點幾返到, 我都已經瞓瞓地, 所以等佢沖好涼一陣都話瞓!

沒有留言:

張貼留言