2015年3月5日 星期四

5/3/15


5/3/15   THU   COLD

今日商會嗰邊團拜, 所以都冇返公司, 自己食個快早餐就撘巴士過去, 都要1個鐘, 過到去都算早啦, 寫吓票先, 點知十點幾已經開始有人嚟, 跟住咪好忙亂咁囉, 寫一陣嘢又要恭喜發財, 不過有得收利是就算啦! 12點多行落去酒樓啦, 呢餐足足食咗兩個鐘, 上菜上得好慢囉, 我地打工嗰D一枱, 可以傾吓輕鬆嘢, 講吓旅行咁都OK! 食完就返番上商會做嘢, 都做到4點幾先走得, 叫媽揍子元落巴士站, 咁我可以直接返屋企換好衫放低嘢, 再出發入青衣, 返上青梅切咗蛋糕先落青衣城食飯, 叫咗個6人餐因為奶奶想食片皮鴨, 所以都真係食得幾吃力呢, 柏仲又瞓咗, 搞到我要抱住佢食, 真係夠哂攰, 我今日午餐又食得飽喎! 食到9點先食完, 返得去沖好涼再快手趕笨元執嘢, K.O.埋柏仲, 11點多先到我可以沖涼呢, 超攰!
 

沒有留言:

張貼留言