2015年3月1日 星期日

1/3/15

1/3/15   SUN   COOL
子元的悠長假完結了, 但今日如常的忙碌! 朝早都係要拖佢起身, 冇法啦要去畫班嘛, 齊齊出去食早餐, 送咗笨元上畫室我地就去茶餐廳食, 然後我就帶笨元返美孚買咗餸先, 回家後諗住K.O.柏仲我可以整餸啦, 點知條友仔係都唔肯瞓, 咁我諗住放佢喺床仔喊陣就瞓著啦, 照去廚房整餸! 過咗陣聽到冇聲以為佢瞓咗啦, 想入去同佢蓋被, 點知一開門條友企咗喺地下喎, 仲要笑住口嗰隻, 原來佢自己喺BB床爬咗落嚟, 至衰冇cam拍下, 我真係好想知佢點爬落嚟! 再試一次K.O., 同樣地入番廚房做嘢, 又係靜咗喎, 一開門今次喺我地張大床, 仲攞咗我支火酒係到玩, 真係比佢激死, 我投降啦唔迫佢瞓, 煮飯仔佢食算啦! 陪佢玩到咁上吓食得飯啦, 食完又玩囉, 2點多頂唔住啦, 食完支奶就瞓啦! 終於可以抖吓啦, 不久老公揍咗子元返來佢又去踢波啦, 幫子元沖好涼食吓嘢睇吓running man, 柏仲喊醒喎, 以為佢瞓夠啦, 點知仲係扭, 咁抱住佢坐吓梳化佢又瞓番, 但放落床又喊喎, 搞咗一輪先肯再瞓多一個鐘! 差不多6點醒了, 就約老公去荃灣會合食晚飯, 然後行陣商場就回家! 沖好涼執嘢瞓覺啦, 明天又開始要6點幾起身啦!
<想用哥哥引柏仲爬一次出來!>

沒有留言:

張貼留言