2015年3月3日 星期二

3/3/15


3/3/15   TUE   COOL

今朝又係拖子元出門口咁滯啦, 放咗兩星期假, 係難回魂D架啦! 老公今個星期off, 齊齊出去食早餐佢就揍番柏仲回家啦, 我就返工啦, 今日未有mood做公事, 所以開始寫吓新加坡之旅的執行李清單! 又要找吓網上有咩check list可以參考吓囉, 午飯後睇吓電視咁啦, 時間過得好快呀! 4點時阿媽打嚟話子元冇著外套, 話喺校車但又冇校車姨姨電話, 總之搞完一輪原來唔喺校車, 咁我咪同佢返學校找囉, 叫嬸嬸上課室找過又冇, 佢就叫我去講台嗰到找, 當然都係冇啦, 但我攞番兩件啱size又不太舊的就算了! 返去都有丙佢呀, 真係個頭唔係痴住佢都漏得呀! 回家後都係沖涼煮飯, 叫咗子元溫書架, 都唔知佢有冇溫啦, 星期六日真係要搵番時間溫! 飯後抺完地終於到我沖涼啦, 之後餵埋柏仲對埋功課默埋書咪放佢瞓囉! 終於有D自由時間啦, 睇埋電視12點多就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言