2015年3月23日 星期一

23/3/15


23/3/15   MON   COOL

今日真係超唔想起身, 好在琴晚兩個都早瞓, 今朝都肯起身, 柏仲未夠6:30就起咗身添, 我又要帶埋佢落去, 返上屋企就食奶摺衫等老公起身就出去食早餐, 然後我就返工啦! 朝早都係做自己嘢, 淨係寫番日記都寫到下午! Lunch要買飯, 本來都係hea, 點知叫陸子元做少少嘢都做唔掂, 唔識幫個同學攞功課囉, 最終我過學校睇睇都係冇, 好在知道因為得一樣老師可能冇攞落去就冇囉, 但都係啦一舊雲咁! 下午老細返咗嚟, 唔算阻住人咁啦, 4點多都走啦, 可以自由吓! 放工去接笨元啦, 隻傻豬襯婆婆瞓咗竟然打比我問我幾時嚟! 晚飯同埋奶奶諗住試辣蟹坊食, 但人地book咗場, 只開咗個後欄比我地, 仲要有人食煙, 老公見個場咁應該閃啦! 快手食完就回家啦, 終於有時間抺吓地, 佢地沖好涼我打掃好, 叫子元做好功課執好嘢, K.O.柏仲就可以休息, 今晚都眼瞓, 10點幾就入房啦!

沒有留言:

張貼留言