2015年3月27日 星期五

27/3/15


27/3/15   FRI   COOL

今日又要帶埋仲仲去送校車, 呢排早天光佢都早咗醒, 广樓都係餵奶摺衫啦, 都唔明點解咁多衫要摺! 由於要執今晚游水D嘢晏咗出去, 所以在大快活食早餐之餘, 我只可外賣返公司食! 朝早都係做吓自己嘢, 都幾輕鬆! 午飯後老細佢地返咗嚟, 竟然又要開會, 有冇咁多會開呀! 咁又冇咗一個下午啦, 我都唔理佢幾點走啦, 星期五時間緊張呀, 返去執好嘢, 老公交帶好點煮D咩佢就出門口, 約咗同舊同事食晚飯喎! 跟住我都攞齊嘢出去接佢地合唱團, 再去換衫游水! 返到去奶奶煮起個苦瓜就閃了, 怕陣間4條細路喺到嘈喎, 我就慢慢煮晚餐啦! 差不多8點程生揍咗婷婷上嚟, 點知程太又話揍唔切佢地放游水, 程生又要仆落去, 最終我由得柏仲同婷豬喺廳玩, 好在冇咩打架事件發生! 終於返哂來啦, 沖好涼食嘢, 今晚食烏冬餐, 真係幾好食, 不過量多超飽! 食完子元敏瑩喺房玩, 柏仲婷婷喺廳玩, 我就洗好碗抺好地, 佢地先走, K.O.哂兩隻仔我就可以沖涼休息了! 老公11點多返來買埋糖水, 食埋睇埋電視先瞓呢!
 
 

沒有留言:

張貼留言