2015年3月6日 星期五

6/3/15

6/3/15   FRI   COOL
今日時間過得好快, 可能真係多嘢做啦! 朝早帶埋柏仲落樓啦, 佢又走咗上校車坐, 真係好可愛, 唔願落車仲要bye! 老公起身後一齊出去食完早餐, 我就返工了, 根本就忙到未停過, 老細又千里傳訊咁要我地找人幫佢抽HSBC的紀念鈔, 最終根本人人都自己抽哂啦, 所以得番三兩個可以幫佢抽, 但就已經搞住哂我做嘢囉, 所以今日都冇咩時間做商會D! 午飯因為唔記得帶飯局住要去買, 簡單地食車仔麵咋! 下午又忙過啦, 放工即閃去買餸返屋企放低, 又即刻執嘢返出去接笨元合唱團再去游水啦, 老公同柏仲喺屋企瞓到豬咁, 程太揍咗敏瑩去游水, 上到嚟都瞓埋, 我就靜靜咁喺廚房煮飯, 雖然冇得休息, 但靜靜咁做嘢都係一種享受, 夠鐘就程太出去接番佢地, 我煮起飯遇番時間開飯, 食完煮埋就抺地再吹一輪水, 講個房點整張三邊落床GE床囉! 最後沖好涼休息都12點啦, hea 咗陣喺梳化瞓到1點先入房瞓!
<我返學啦媽媽!>
 <兩個走咗上床玩!>


沒有留言:

張貼留言