2015年3月30日 星期一

30/3/15


30/3/15   MON   WARM

今日柏仲又係早早就起身啦, 明明起身時佢仲瞓緊, 出咗廳唔夠一陣就聽到佢喊, 可惡! 揍咗子元就同柏仲返上去食奶啦, 條友仔都仲係有鼻水同咳, 所以食完早餐老公就帶佢去睇醫生囉, 我就返工囉, 今日老細冇返, 但都有嘢做吓咁啦, 時間都過得好快! 午飯後睇吓電視咁囉, 下午都係做吓公事又做吓私事, 放工去接笨元後就去咗買拖鞋比佢, 成日話著唔掂人字拖, 真係好麻煩! 回家後嫲嫲今日過咗嚟煮飯, 咁我就去沖涼囉, 不過飯後我都要洗碗抺地, 如常咁搞掂就睇功課K.O.兩隻仔囉! 10點多可以自由都算係咁架啦! 因為柏仲又嘔咗少少奶, 子元又要食藥聞氣溫英默等! 11點未夠我就已經眼瞓, 但老公又未想瞓住, 咁我就喺梳化瞓住陪佢囉, 瞓咗個幾鐘先入番房瞓呢!

沒有留言:

張貼留言