2015年8月10日 星期一

10/8/15


10/8/15   MON   HOT

34歲生日啦! 過咗3字頭, 時間過得特別快! 由於子元11點幾要學圍棋, 所以都要等佢學完嘢先去得街! 8點多起身, 等老公起埋身就去食早餐, 點都要試吓呢間北海道牧場, 一睇子元搶住食就知好食! 食完去咗圖書館, 然後老公揍柏仲返屋企先, 我就揍子元去小童學嘢, 然後又行返屋企! 返到去就唔願郁, 叫老公快D諗吓冇得去沙灘咁去邊, 佢找到去迪欣湖有嘢玩, 咁就一於去迪欣湖! 叫老公去接子元, 我就執吓嘢, 因為都要帶衫帶水帶飲品, 執緊時柏仲又醒咗, 佢醒咗就冇辦法執嘢, 等老公返嚟先再執囉, 約埋嫲嫲喺美孚等, 快食個麥記就撘巴士入去, E車入到大嶼山有架R8巴士直到迪欣湖, 非常好! 先喺遊樂場玩住等, 老公就去問清楚買飛玩單車同踩船仔D, 最終先租咗一個鐘家庭單車, 可以圍繞個湖踩, 不過踩位有4, 但腳就得3對踩, 但有個唔多用力, 你話死未, 真係踩到腳軟! 踩完一個圈後就再沿途找地方落車睇吓景, D嘢咁, 都幾舒服GE! 不過落得車耐柏仲就唔肯坐定喺車, 好可惡! 最後嗰段要我抱佢坐前面玩住軚佢就肯, 難為我又要踩又要抱實佢! 咁就玩咗一個鐘, 天氣好轉可以踩船, 不過要先安頓好柏仲, 嫲嫲又唔踩GE! 咁開咗奶比佢食我地就閃咗去踩船, 只要咗半個鐘, 夠哂皮啦! 不過又幾好玩GE, 係子元成日做D危險嘢比佢嚇死囉, 又彎身玩水, 又突然企起身, 真係比佢嚇死! 上岸後搵番嫲嫲同柏仲, 喺遊樂場玩多陣換吓衫飲吓嘢, 就撘番車出青衣食晚飯! 出去嗰程冇位坐, 真係抱到我手都軟埋, 堅係冇人會讓座, 咁啱有人落車先比我地找到兩個位咋! 柏仲落車已瞓咗, 行去青衣城食上海嘢, 我全程揹住柏仲食, 真係腰骨都痛, 臨食完佢先醒, 比咗D餸尾佢食囉, 有麵有包咁都OK! 食完就撘的士返屋企, 攰到爆, 沖好涼就K.O.埋兩個, 可以休息了!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言