2015年8月16日 星期日

15/8/15

15/8/15   SAT   RAIN*
今日都算係節目豐富的一天! 朝早返工前要揍咗笨元返去學乒乓球先, 但朝早都落住雨喎, 就試吓撘6, 落車後行少D, 好在都冇咩雨, 又因時間關係, 9:15已經揍咗佢返學校, 我都知早得滯架啦, 但都冇辦法! 買埋早餐返到公司都9點幾, 11點前又要出去揍多佢一次, 好在係星期六啫冇咩所謂! 12點幾老公揍柏仲嚟換柏仲, 因為子元要去踼波, 我就揍番柏仲返屋企, 放工去買KFC同飯團返屋企食, 柏仲除咗食哂蘑菇飯, 仲食我D飯團, 佢近來食雜糧都食多咗, 比少餐奶佢係啱! 玩吓執吓嘢, 2點幾3點出門口, 約咗家寶上個freepre-n! 其實有D似康傑嗰時D預備班, 都係唱歌玩大肌肉, 去課室上堂, 食茶點做手工咁! 唔洗坐定嗰D柏仲都OK, 喺課室上堂就完全唔肯坐, 我係咪要開始train吓佢, 否則返學時點算! 唯一要坐嗰part而又肯坐就係等食, 都算係咁! 上完就call老公過嚟, 因為佢已上咗程生屋企, 預咗今晚去荃灣廣場食高速列車壽司, 過到去差少少行到就落大雨, 有遮都濕哂! 去到先攞飛架啦, 但真係多人到你唔信, 仲有百幾二百張枱先到, 無奈之下唯有找地方行吓先再食, 程太有雪糕卷去咗食雪糕先, 跟住諗住去Aeon行吓玩具部啦, 點知裝修喎! 得好少嘢行, 但我地都買到嘢, 本來只係幫柏仲買咗幾罐飯仔, 咁程太又幫婷婷睇吓褲仔咁, 排緊隊時見到櫃面有件跳跳虎泳衣, 100咋喎幾抵! 之後去番一田嗰邊睇玩具, 我仲買到我好想買的紙包飲品盛載器, $22咋又係好抵! 等到7點幾, 終於有位啦, 不過D枱係for 6, 我地54, 真係迫到呢, 結果程太, 程生, 婷婷, 佢契爺坐一邊, , ALEX, 子元敏瑩柏仲坐一邊! 不過都幾好玩GE, 係咁點架車就係咁送嚟! 不過都只係快食, 少爺們冇咩耐性! 食完就走啦, 子元疲勞過度發燒呀, 咪飛的返去囉, 沖完涼就醒哂冇事喎, D返到都好, K.O.咗柏仲休息! 我都真係好攰了!



沒有留言:

張貼留言