2015年8月1日 星期六

1/8/15


1/8/15   SAT   HOT

今日都有節目架, 不過朝早就唔關事, 都係要返工! 老公揍咗子元去乒乓球, 點知又話肚痛又話柏仲想瞓, 想返去先, 叫我揍子元放乒乓球, 本來都唔想, 怕唔係咁好, 但最終怕仲仲瞓得唔好, 下午要出街又麻煩! 所以最終都係過咗去接佢, 喺公司等我放工, 一齊去買午餐然後返屋企囉, 仲仲醒咗不久, 一齊食嘢先啦, 條友食哂一個蘑菇飯仲要食我的飯團! 食完就要做吓運動啦, 我換咗兩張床單, 摺咗兩機衫, 都算係咁! 3點幾執吓嘢餵埋柏仲食奶先出門口去楓到, 睇佢個B, 4點幾5點先過到去架, 第一時間洗手玩B, 可能我夠厚肉, 抱住佢就瞓啦, 最搞笑係柏仲, 見我抱住人地個B, 佢識呷醋喎, 坐吓梳化低哂頭玩腳趾咁, 幾可憐咁GE樣呀! 佢又唔喊, Carlie嚟到抱咗羊仔, 我抱番仲仲時, 佢就係到奸笑, 仲要伏實我唔放, 可愛到呢! 不過之後就開始搞家, 地方細又人多, 又多新嘢搞得到, 睇住佢真係攞命! 之後我再抱羊仔, 柏仲今次唔扮可憐啦, 係咁拉我衫要我抱, 所以將羊仔交咗比老公抱! 7點多一齊出去食飯, 都係去附近酒樓食, 不過杜大小姐叫餸實叫得多, 但而家老啦冇之前咁食得, 又要睇住仲仲, 老公食到8點幾又去踢波, 我一個人真係顧唔到咁多, 都食得幾辛苦, 食完Carlie車我地返去, 柏仲準時9點自己關機, 不過上咗車就醒番, 都好GE返去可以沖涼! K.O. 咗柏仲, 子元又可以自己睇電視我先再去沖涼囉, 本來都想瞓唔等老公返架啦, 但最終都係瞓吓醒吓咁等佢返嚟!
 






沒有留言:

張貼留言