2015年8月5日 星期三

5/8/15


5/8/15   WED   HOT

今日都係無無聊啦, 朝早唔洗揍仲入去, 嫲嫲想休息, 咁老公自己搞掂啦, 我搞掂就返工啦! 返到去都係吹水hea吓啦, 午飯要去買飯啦, 只係買咗冷麵手卷咋! 下午都係hea, 睇埋個小說咁啦, 放工就去Aeon買餸, 星期三有平嘛! 買完諗住去小童接笨元時, 老公打嚟話佢瞓咗冇揍子元去非洲鼓, 佢話子元冇叫佢掛住睇電視, 但佢氹柏仲瞓唔係藉口囉, 兩個都有責任! 咁我咪直接返去屋企囉, 本來諗住沖咗涼先煮飯, 點知柏仲又話要popo, 咪比佢po咗先囉, 點知條友疴疴吓企喺到, 結果疴咗落地, 又要我執手尾, 同佢沖咗涼就煮埋個飯, 食完執好手尾諗住K.O.埋柏仲先沖涼, 點知隻豬仔唔知做咩, 係都唔肯瞓, 又要走出嚟又要喊, 最終都比我鬧番佢去瞓, 但到我地入房時佢當然喺大床, 仲要搞到D被亂哂, 激死!

沒有留言:

張貼留言