2015年8月22日 星期六

22/8/15


22/8/15   SAT   HOT+

今日如常我要返工啦, 老公睇住兩隻細, 要佢地喺屋企食呀, 反正又有丁麵喺到, 咁我返到公司都係hea架啦, 夠鐘就買埋午餐返屋企, 柏仲而家都食好多嘢, 尤其食我D飯團等等, 食完就執嘢啦, 因為子元黃昏喺葵興有波踢, 老公搵到嗰頭有D屋邨遊樂場幾好玩, 於是早D撘巴士過去玩吓, 未踢波都已經濕哂! 柏仲都玩得好開心呀, 不過始終要跟住佢, 怕佢唔知喺邊個位踢落嚟都煩! 所以4點多都已經過咗去球場嗰邊, D街童喺到踢波, 子元又join吓咁, 仲仲都唔怕自己變波比人踢架, 成日走出去, 最慘喺之後正式之後真係唔可以出去架啦嘛, 好在都困得住佢喺車仔, 因為佢都攰啦要佢抖吓, 踢到7點換埋衫走得啦, 我都熱到臭哂, 好在有帶衫換, 去咗新都會食晚飯, 食完就返屋企啦, 我都真係已經好攰! 返去沖好涼即刻打暈哂佢地, 我地就可以hea吓啦嘛!
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言