2015年8月6日 星期四

6/8/15


6/8/15   THU   HOT

今朝都係一早比仲仲嘈醒啦, 真係想佢可以瞓晏D, 我要求唔高, 八點得架啦! 起身後我都有D衰掛住睇電視遲咗出門口, 老公又要揍子元去乒乓球, 咁佢就一齊出門口, 但推B車真係慢好多, 買得早餐我返到去都過哂9點半, 真係慢好多架! 諗起太耐冇曬過相, 都係時候的起心肝去曬吓, 曬咗未入又另一回事嘛! 做咗一朝, 又上網hea吓咁, 午飯後都係睇吓電視啦, 下午hea 完就曬埋子元D, 放工攞去曬, 然後接笨元返屋企, 如常咁沖涼煮飯啦, 食完老公出咗去買六合彩, 跟住我就快手洗碗抺地, 笨元做番好佢D作業就可以玩, 9點多K.O.咗柏仲, 等子元瞓埋就上網search吓個廁所廚房D設計囉, 我地係咁, 習慣諗一大輪先, 總會實現GE, 慢慢囉! 本來11點幾去瞓架啦, 但因為大家都肚餓, 都係起身食個杯麵, 哈哈, 肥住瞓!

沒有留言:

張貼留言