2015年8月4日 星期二

4/8/15


4/8/15   TUE   HOT

今日都係要揍仲仲入去, 7點幾起身, 趕得切8點多嗰班車, 咁買埋早餐返公司都冇咁晏嘛! 跟住都係做吓自己嘢hea吓悶吓啦! 嫲嫲話唔咁早揍仲仲出來, 我地可以同子元去吓街, 真係夜而柏仲又瞓咗, 可以留佢過夜, 不過我又唔多捨得, 都係到時先算啦! 午飯後都係睇吓電視打吓機啦, 下午更悶就睇吓小說囉, 都係無聊架啦! 放工約咗老公喺地鐵等, 同埋子元去九龍灣, 諗住行吓睇吓傢俬, 不過去到德福佢又要玩吓卡機, 又要睇吓玩具, 所以過得去Mega Box7, 先去IKEA食個晚飯先, 要食飽3個人都要接近$200, 不過今日又幾好食, 可能閒日人少d係好d! 食完就睇IKEA, 廚房廁所餐枱咁啦, 睇吓攞吓靈感都好, 本來仲想再睇耐D, 真係唔返去揍仲仲架啦, 但嫲嫲話仲仲又要著鞋又要攞袋, 所以帶咗佢落街行吓, 睇嚟都一定要返去接佢架啦, 咁就去撘巴士返去啦, 都瞓咗一陣咁啦, 返到去路口時見到休渣咗架私家車喎, 原來佢今日攞到車牌, 捉咗健同佢加鐘, 多口叫佢車埋我地, 咁佢又肯喎, 5人車加多兩件細路囉, 不過佢地話想去荃灣食糖水, 見仲仲都瞓咗一輪又夠精神, 咪一齊玩吓囉, 見住休唔多識路又渣得好慢咁好搞笑囉, 終於去到荃灣啦, 由於車位太窄, 都係要健去泊位, 我地就去松記攞位先, 行緊去時, 竟然又撞到MIA姐姐喎, 佢又得閒咪一齊食囉, 好耐冇試過咁夜同堂食糖水啦, 感覺後生咗幾年! 跟住休車番我地返屋企, 雖則係慢D, 但點都叫安全到達啦, 返得去都12, 快手沖涼K.O.咗佢兩個, 我地反而唔眼瞓, 結果hea到兩點幾先瞓!
 
 

沒有留言:

張貼留言