2015年8月29日 星期六

29/8/15


29/8/15   SAT   HOT

今日如常咁返工啦, 都搞掂咗兩隻嘢先架啦, 差不多放工老公就揍埋兩隻嘢嚟, 因為子元要踢波, 不過未踢咁早, 就一齊食埋午餐先, 然後我就同仲仲返屋企, 由於仲仲未瞓晏覺, 所以喺車已經想瞓咁, 返到去好快暈咗, 我就可以做吓屋企嘢, 主力係執子元間房, 過幾日開學啦, 我成個暑假都冇咩理過佢間房, 唔執到開學都唔知點, 咁又執咗一輪啦, 出番廳休息一陣打吓機柏仲就醒咗, 我扮睇佢唔到佢又扮睇我唔到喎, 自己睇電視, 見佢悶悶地咪比支奶佢囉, 跟住我就換床單, 柏仲又要參與, 就叫佢攞D dirty床單去廚房囉, 有得幫手佢好開心架啦! 到子元踢完波就約咗去愉景新城, 知道反斗城新裝修好嘛, 食間平平地的$200有找, 跟住行反斗城啦, 見到有條公主裙咪比柏仲著吓囉, 又幾靚靚喎, 佢都比我玩得好開心! 跟住都夜啦就返屋企, 沖涼瞓覺!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言