2015年8月27日 星期四

27/8/15


27/8/15   THU   HOT**

今日要出去開會, 我換完衫出嚟, 仲仲都話靚靚, 因為同平時唔同嘛! 執好嘢我就出門口返工啦! 買埋早餐返去食啦, 朝早都係快手做好自己嘢, 因為12點幾又要出門口, 著住對高跟鞋真係好辛苦, 但為咗好睇冇法, 反正只要唔係波鞋我對腳都會損! 過到去去翠華攞位先, Nicho佢地都差不多到, 食完就返上會做嘢, 真係超多嘢寫, 今日仲要好熱鬧, 李太上咗嚟, 又有新會員上嚟, 所以我今日咁著都啱架啦! 開完正題又吹一輪水, 差不多4點先走哂, Nicho又要執一輪嘢先走, 不過最終我都冇同佢一齊撘地鐵, 因為好多嘢攞住又唔趕, 撘巴士返去仲可以hea, 5點幾返到去同佢兩個玩吓同係咁執嘢, 因為真係好亂, 又執吓子元個房啦, 條友仔搞到間房就嚟臭咁滯, 點解可以又亂又dirty! 跟住又執玩具啦, 老公回來沖好涼就食飯啦, 食飽再執埋D玩具就抺地, 8點幾9K.O.埋柏仲就沖涼, 然後都係再繼續執嘢, 又執吓飯枱矮櫃咁, 執完個人就好舒服, 最鐘意掉嘢, 哈哈! 趕埋子元去瞓我就霸番個位睇電視, 睇陣新聞就瞓!

沒有留言:

張貼留言