2015年8月2日 星期日

2/8/15


2/8/15   SUN   HOT**

今朝好傻仔, 完全唔記得咗今日係冇畫班, 到咗畫室見閂咗門先知, 咁咪去食早餐囉, 加上仲有袋衫喺媽到未攞, 就放低兩隻嘢喺婆婆到, 我地兩個二人世界吓食個早餐, 食完返上去都hea咗陣先走, 返到去老公負責K.O.柏仲, K.O.埋自己! 我就叫笨元自己做暑期作業, 我就做家務, 抺地摺衫煲粥等等, D嘢永遠都做唔完架! 到點幾就煮咗麵同子元一齊食咗先, 因為佢下午要去足球選拔, 柏仲醒咗就餵粥佢食咗先, 然後都係玩吓, 我都幾衰咁睇住Running man咁陪佢玩! 一對一時柏仲其實好冷靜架! 4點多執好嘢食支奶就出去會合老公佢地, 近近地都係去Aeon, 子元又要去玩卡, 總覺得佢成日比人呃咁, 今次監督咗佢, 玩咗一次就行人, 佢去睇玩具我就去買嘢, 又買咗File佢放證書, 再上12蚊店買咗擦身嗰個布, 跟住就去排隊食咖哩飯, 排嗰時我去超市買吓嘢, 要買番少少柏仲的飯仔, 仲有D魚蛋咁囉! 子元獨佔一個兒童餐, 唯有喺我地嗰D比有沾到咖哩的蛋和飯柏仲食, 有匙有碗佢堅持要自己食, 佢又豬唔哂喎, 一隻手唔準就加多另一隻扶住個匙底放入口, 都食得到五六成, 有時要幫佢忽吓咁囉! 相比起子元我覺得佢已經算快控制到, 佢兩兄弟真係完全相反, 一個得把口, 一個雙手勁! 食完就回家啦, 沖好涼玩陣就瞓啦, 我都攰啦, 睇埋明珠套戲都瞓囉!
 
 

沒有留言:

張貼留言