2015年8月16日 星期日

16/8/15


16/8/15   SUN   RAIN

今日都係節目豐富! 朝早去畫班, 但因為要執埋之後出去D, 所以都遲咗, 去到畫班都9:20! 跟住我地大人食早餐啦, 帶咗程生去試新嘢, 然後都係去元州商場行惠康, 咁都撞到小柏, 買咗糖食! Hea到夠鐘去接子元, 然後就撘巴士入沙田, 柏仲瞓咗個覺, 我都瞓埋, 入到去玩陣阿媽到埋就開飯, 因為阿婆想見吓子元柏仲佢地啫, 食完飯食埋蛋糕, 柏仲自己食一份, 食得幾專心呀! 本來老公有場波踢, 但落雨取消咗, 唔洗趕住出去, 不過等停雨我地都走啦, 返屋企休息吓都好, 返到去沖個涼hea, 叫子元做吓作業, 我又包吓書咁, 其實約咗6點晚飯, 但屋企個鐘冇電慢咗, 發現時已就6, 但仲顯示53, 於是快手出門口, 過都去都未夠6點半, 食上海嘢就啱食過上次嗰間西餐囉! Debra都過嚟食, 我就好忙咁揍仔, 柏仲係咁食, 子元就冇咩胃口, 因為又燒番, 都係成日索鼻囉! 食到7點幾影埋相咁就散了, 回家後就沖涼再打暈佢地, 今日我都好攰呀, 放假真係攰過返工, 睇住嗰隻周屋搞的人仔真係命都冇!
 
 

沒有留言:

張貼留言