2015年8月12日 星期三

12/8/15


12/8/15   WED   HOT

今日老公揍住兩個, 我就去返工啦! 買咗個北海道牧場餐廳的早餐返去食, 真係幾豐富! 食完都係做吓自己嘢hea吓啦, 午飯後都係睇吓電視, 下午要開會, 其實都係講無謂嘢, 但都要聽架啦, 開完都晏晏地所以冇叫tea, 咁放工後去攞相, 順手買埋相簿, 因為都有一年的相未入, 比起子元細個, 柏仲真係曬少咗好多相! 去小童接埋子元就返去, 先沖個涼, 柏仲一見哥除衫又要除, 真係比佢激死! 等我地快沖完睇住佢, 嫲嫲就煮飯啦, 不過柏仲都好衰, 成日攞D嘢掟子元, 咁我又喺到分緊相, 冇陪住佢玩! 冇辦法下兩個都要鬧架啦, 因子元都會搶住D車仔唔比仲玩, 都係要叫佢兩個慢慢學吓相處! 食飯後子元又喺到凶仲, 比我罰佢入房5分鐘, 我個人已經火火地啦, 跟住有人敲門, 原來係垃圾佬, 問嗰D垃圾係咪我地掉, 我本身已經火緊, 咁我就好顛婆咁走去話幫佢執番, 我當時係一個好顛GE, 可能個阿叔心諗死囉, 惹著個顛婆! 我的EQ真係好差架, 所以唔好惹我! 之後再分好埋D, 八點幾嫲嫲諗住走時老公就返嚟啦, 柏仲見老公沖涼, 佢又走去除褲, 真係頂佢唔順! 最終同佢換埋片食埋奶就打暈佢, 跟住就叫子元分好新加坡D, 就要佢去瞓啦, 我地就入埋D相睇吓電視瞓覺!

沒有留言:

張貼留言