2015年8月28日 星期五

28/8/15


28/8/15   FRI   HOT

今日都是如常的星期五, 奶奶出嚟揍住佢兩個, 我就返工啦! 買埋早餐返去食吓hea, 都有嘢做吓架! 午飯時過去叮飯, 原來大老闆娘返咗嚟, 又唔開燈, 比佢嚇到我彈咗埋牆! 食完飯睇吓電視咁, 下午老細冇返, 所以都係做吓自己嘢, 吹吓水咁啦! 時間都過得快, 又要諗諗今晚煮咩, 放工就即閃去惠康買少少餸, 然後去小童接番仲仲, 嫲嫲都唔係咁搞得掂仲仲, 因為佢會周圍走, 不過我都係放佢周圍走架啦, 總之唔受傷就OK! 但程生出咗去講電話時婷婷同仲仲一人一個方向, 我真係唔知捉得邊個! 等到68先放人, 老公都放咗工過嚟, 咪一齊過體育館換衫游水! 然後返上樓就煮飯啦, 仲仲襯老公執緊枱面搬枱時, 竟然偷咗包細維他奶自己篤咗嚟飲, 係瀉咗D但又OK, 估佢唔到呀呢個賊仔! 又成日爬上枱扮乳豬! D餸整得七七八八就去快沖個涼, 剛好沖完佢地就返到上嚟, 預備開飯啦! 仲仲眼瞓冇咩心機食, 於是開支奶比佢打暈佢就算啦, 跟手洗碗抺地等等, 敏瑩玩到唔願走, 但婷婷又眼瞓啦, 所以10點幾都係要佢走, 我叫佢係到瞓佢又話唔好, 好搞笑! 佢地閃咗子元都要瞓啦, 我地就12點左右啦! 柏仲明明好攰架啦, 都仲可以帶埋跳跳走佬瞓咗老公個位, 晚晚都要搬番佢落床仔囉!

沒有留言:

張貼留言