2015年8月11日 星期二

11/8/15


11/8/15   TUE   HOT
今日又要返工啦, 朝早揍仲仲入去嫲嫲到, 今朝仲仲好扭計, 咩都用喊用扭, 我係唔會答應佢架, 結果喺巴士到係咁扭, 我只係分散佢注意力, 冇因為佢喊而得逞! 落到車護士長見到佢, 仲仲又唔啋人, 因為今朝冇心情呢! 同嫲嫲食埋早餐我先返工, 全朝都係執番D相同寫日記, 要寫3GE嘢真係唔少! 所以食lunch前都未寫完, 因為又要做吓公事呢! 下午就做吓自己嘢, 找吓相曬大相咁, 放工入青衣, 返到去仲仲剛沖完涼, 就餵埋佢食粥, 又係到周屋玩, 或者叫搗亂! 等我地食埋飯就撘巴士返去啦! 我都攰到瞓咗! 返到去仲仲又係要沖涼, 但佢已經沖咗嘛, 又喺到扭地, 我又火啦, 捉佢上大腿想打架啦, 但又知火起嗰道力好重, 最終冇打落去只係打落梳化, 都足以令佢停一陣! 咁等老公沖埋涼就捉佢食奶瞓, 子元本應做埋功課先瞓, 但佢又做做吓瞓咗喺枱, 咪叫佢明天起身做埋佢囉, 我今日都攰, 喺梳化瞓咗幾轉先入房瞓呢!

沒有留言:

張貼留言