2015年8月20日 星期四

20/8/15


20/8/15   THU   HOT RAIN

今日老公去昂船州見工, 本來諗住一齊揍咗兩隻嘢入去就齊齊去食早餐, 點知出了意外, 巴士如常差不多時間入到去, 但一入島就出事, 迴旋處有壞車, 完全塞死哂, 結果落車行, 行到上長康真係命都冇, 好在柏仲好行得, 唔係要抱我就真係死! 奶奶喺麥記等我地, 放低佢兩個就走啦, 因為南橋唔會有車出到去, 唯有行去地鐵站, 結果差不多由青衣南行到青衣北仲要又上又落嗰隻, 攞命! 返到公司都9點幾, 仲要買埋早餐返去食呢! 今日又可以閒吓, 老細唔會返嘛, 閒到又有D! 一日都係吹吓水上吓網啦, 冇咩好講! 放工同老公喺小童會合, 因為要報活動, 子元好想學捉棋, 今次同佢報咗象棋, 又報咗個聖誕假去玩桌上足球! 但由於7點先開始報, 6點我已經喺小童, 足足要等一個鐘, 仲要得我一個睇住兩隻, 老公去咗踢波, 仲仲又唔定到, 好在子元可以自己睇吓書, 柏仲又唔知邊到找到個乒乓波, 玩咗好耐! 由於抽到個籌好前, 所以第一個報到名比埋錢走得! 返屋企就同兩隻嘢沖涼, 仲有只係煮飯啫, 食埋琴晚D餸就得, 仲有肉餅淨我明天煮個烏冬再帶! 洗好碗抺埋地, 叫子元睇住仲仲, 我就快沖個涼再K.O.埋仲仲, 可以hea, 9:30就打暈埋子元, 休息自由時間!

沒有留言:

張貼留言