2015年7月31日 星期五

31/7/15


31/7/15   FRI   HOT

今日子元學童保健健康檢查, 由於嫲嫲朝早有嘢做, 又廢事佢專登走出嚟睇住仲仲, 所以我一揍二去老遠的慈雲山健康院, 其實都幾吃力架! 時間關係我食唔切早餐, 子元就可以邊行邊食蛋糕, 趕到6號但趕唔到架40, 結果等咗3個字先再有車, 去到黃大仙好在勁近轉到小巴又到健康院門口, 否則的住隻仲都幾吃力吓! 去到健康院剛9點半, 登記後度高磅重, 125.9CM, 27.89KG! 跟住就係驗眼驗耳, 全部都正常啦, 最後見醫生, 都係好求奇咁摸吓望吓, 問吓你有冇嘢想問咁囉, 半個鐘搞掂哂所有嘢走得, 但因為老公未見完工, 所以我地唯有等, 誤打誤撞行咗去慈雲山中心, 找到架車去又一城, 咁咪撘嗰架囉, 先去找地方食個早餐先, 已經超餓, 跟住去咗HNM望吓, 最後去咗反斗城, 等老公走得都11點幾, 嫲嫲已搞掂佢D嘢返咗屋企等我地, 咁咪撘MTR返去囉, 找到荃新天地先有一點幾嗰場, 於是分頭行事, 老公同子元去買飛, 我揍仲仲去嫲嫲到, 再去戲院會合, 時間剛剛好! 蟻俠都真係幾好睇, 唔算太難明, 睇足兩個鐘, 睇完去咗食咖哩, 都幾好味喎! 食完去埋銀行就行過去愉景新城, 因為子元要玩嗰個咩鬼工程師, 但由於時間關係, 只比佢玩咗個吹氣滑梯, 玩幾分鐘就收你$50, 收錢嗰個真係抵! 差不多5, 又要分頭行事, 老公去揍番柏仲, 我就揍子元去小童合唱團! 然後又要返去攞游水嘢, 揍咗佢去游水又要去買米線, 老公已經揍咗仲仲返去, 隻仲瞓埋添, 咁我地就食嘢先, 8點去接番子元回來, 沖完涼到佢食嘢, 柏仲決定瞓唔食晚餐, 咁由得佢啦! 10點趕笨元去瞓, 我地睇多陣新聞都瞓啦, 但半夜4點幾柏仲又醒, 因為條片又濕透咗所以醒, 換過哂佢又唔肯再瞓, 係要我中佢先肯瞓番, 唔係咁我就真係冇得瞓!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言