2015年7月16日 星期四

16/7/15

16/7/15   THU   HOT
今日又要揍子元去乒乓球, 柏仲就一早嘈醒我, 絕對令我燥底! subway包比子元邊行邊食, 揍咗佢返去我就買早餐返工啦, 又提吓阿媽要接笨元啦! 今朝仲可以做自己嘢, 知道下午要開會, 午飯後都係睇電視啦, 一堆人返哂嚟後當然要工作啦, 老細真係返嚟一陣就閃, 嘢都攞唔到比佢簽! 跟住sales開會又係一樣嘢講幾次, 20分鐘開嘢GE嘢講足大半個鐘! 放工閃人返去揍笨元啦, 跟住去曼克頓山食晚飯, 柏仲又係坐唔定啦, 罰佢又唔明咁, 激死! 食完去咗行吓759, 奶奶勁想買嘢, 但我話可能星期六日有減價, 唔好買住, 買少少OK GE! 跟住撘巴士返去啦, 沖涼食奶瞓覺, 子元就10點多先肯瞓, 仲要我趕佢入去嗰隻! 不過我都抵唔住眼瞓, 睇唔哂幽靈大結局, 可惡, 好在明天可以睇番啫!


沒有留言:

張貼留言