2015年7月24日 星期五

24/7/15


24/7/15   FRI   RAIN

今日都係落雨, 都係如常返工, 笨元冇咩事啦, 一早走入嚟搞搞震, 起身梳洗返工啦! 返到去都係做吓自己嘢, 吹吓水! 午飯又要出去買飯, 好在都冇雨啫! 食完飯都係睇吓電視啦, 冇咩特別嘢做, 亦都冇咩mood, 吹吓水咁食埋tea就放工了, 老公打嚟話仲仲嘔, 叫我先過去小童接咗柏仲, 其實我都炆炆地, 你交比程生睇住先咪得囉, 上到去原來係怕柏仲嘔煩到程生, 所以最終我抱住柏仲去買餸, 老公推架車仔返去洗! 柏仲變咗完全靜態, 坐吓購物車, 買完嘢喺街又嘔多次, 等小巴時好乖咁企定定等, 好難得! 返到屋企完全變咗樹熊, 我又肚疴, 去得廁所再去體育館會合程生時, 兩個細已經換好衫, 叻叻呀! 揍咗佢地去泳池返上去, 邊煮飯, 邊睇吓柏仲點, 最終飯係唔肯食, 咁比支奶照番日常程序佢就肯入房瞓啦! 咁我地就照常煮飯食飯啦, 9點幾10點佢地走啦, 子元就睇哂套美國隊長先肯瞓, 11點多時入房睇吓柏仲, 知佢實有嘔架啦, 但又冇喊, 幫佢換床時又再嘔, 唯有沖多次涼啦, 換好嘢噯兩吓再瞓番冇事, 我地就12點幾就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言