2015年7月23日 星期四

23/7/15


23/7/15   THU   RAIN

今日全日出咗去做嘢, 本來朝早要帶笨元去學乒乓, 但佢6點幾起身話又疴又嘔, 由於我瞓得唔好, 真係冇力理佢, 但到7點幾起身時, 佢已經死狗咁, 話打唔到波, 本來覺得佢係玩嘢, 但最終睇佢個樣都堅係唔掂, 不過由於老公要去食早餐, 都要帶埋佢落去, 因為我話我要返工啦嘛, 但佢完全食唔到嘢! 搞掂我就返工啦, 今朝直接過觀塘攞文件, 有巴士可以去到, 又等到車都幾好呀! On schedule做好嘢再過商會啦, 又比我找到嗰架過海巴士, 仲一去到巴士站就有車, 不過車程就差不多一個鐘! 過到去先上商會放低嘢再去食嘢, 食完返上去做嘢, 開完會走得都4! 期間都係有肚痛, 可能我都有少少腸胃炎, 不過笨元嚴重D, 因為下午開始發燒, 老公帶咗佢去睇醫生, 不停咁瞓! 我返到去老公就出去整電話, 我主力係睇住仲仲囉, 不過睇住佢已經夠皮, 叫佢瞓陣又唔肯, 我又要煮粥比兩位食, 不過始於一對一都好D GE! 笨元瞓到7點幾就醒啦, 好在之前已餵咗柏仲, 但佢都係搶嘢食, 笨元又要餵, 真係玩死! 好在最終都解決咗佢地食嗰part, 到我要食啦, 我條腸都唔多對路, 冇咩胃口, 煮咗個麵食就算, 仲仲又要搶, 食哂又要喊, 唔講以為冇得佢食, 又嗲喎要揹住佢煮! 差不多時間就同仲仲沖涼先, 老公終於返嚟, 柏仲又嗲佢, 真係寫個服字比呢個刷鞋仔! 沖奶佢食埋就K.O.咗佢, 我先再沖涼啦, 終於可以抖吓, 比笨元hea10點先瞓, 我地就睇埋劇先瞓!

沒有留言:

張貼留言