2015年7月29日 星期三

29/7/15


29/7/15   WED   HOT

今朝等嫲嫲出嚟, 本來唔洗咁早起身, 但晨早比柏仲突圍到上床, 所以都瞓唔得晏! 嫲嫲嚟到就出門口, 佢都同兩隻嘢一齊去食早餐, 我就同老公去到長沙灣先食, 跟住佢就去見工, 我就返工啦! 朝早都係做自己嘢吹吓水咁, 午飯後睇吓電視, 下午sales返咗咪要開吓會囉, 都係吹埋D無聊水, 悶死我! 開完都就5, hea到夠鐘就返屋企, 去咗美心訂咗tsumtsum個月餅, 8月尾先有得攞! 返到去仲仲瞓緊, 我就沖咗涼先, 沖完涼出嚟仲係醒咗, 但仲呆緊, 食飯又衰, 我都算壓得住把火架啦, 係等老公食完就叫佢餵埋嗰兩啖, 我先再去食飯囉! 之後都冇咩心機做嘢, 只係吸塵抺地就算! 9點到捉仲仲去瞓, 子元就玩到10點先瞓, 我地就睇吓電視hea吓咁啦! 12點到就瞓, 入房照樣見到仲仲瞓咗喺老公個位啦, 佢愈來愈鐘意爬上嚟瞓, 到咗呢個時期就係咁!

沒有留言:

張貼留言