2015年7月25日 星期六

25/7/15


25/7/15   SAT   RAIN

今日都係如常咁我返工, 老公揍仔, 不過佢係揍細囝囉, 仲仲病病地, 唔想佢走出走入, 於是我帶咗子元去學乒乓球, 夠鐘又揍番佢嚟公司先, 等夠鐘先一齊放工, 約咗入嫲嫲到, 因為嫲嫲包咗雲吞, 入到去已勁食啦, 子元就掛住睇i-pad, 柏仲就周圍搞家囉, 食咗藥之後開始眼瞓, 咁上吓就打暈咗佢, 我地就可以出去睇戲囉! 過到荃灣攞咗飛先, 行一陣等程生佢地嚟, 就買嘢食入場, inside-out真係好好睇, 大人睇會好感人囉, 都有幾次眼濕濕囉! 睇完分頭行事, 老公返去揍柏仲, 我地就去美孚攞位打邊爐, 不過真係食到飽得滯, 同埋好夜啦, 返到去馬上沖好涼捉佢地去瞓, 我地都快瞓, 好攰!
 

沒有留言:

張貼留言