2015年7月26日 星期日

26/7/15


26/7/15   SUN   HOT

唔知係咪琴日食滯咗, 加上攰, 今朝頭痛到爆, 比柏仲D屎味""醒咗, 條友突然整篤吽牙屎出嚟, 一床一身都係, 咁咪一個洗仔一個洗床囉, 搞番掂都瞓唔番, 又要揍子元去畫班, 但出去食早餐都食唔落啦, 個頭痛到想嘔, 所以叫老公揍住柏仲等子元放畫班, 我返屋企瞓, 瞓番3個鐘先boot番著自己咋! 10點幾開始瞓, 瞓到2點我先捨得起身, 期間佢地返咗嚟, 柏仲都入咗嚟瞓架, 好在佢真係瞓, 冇嘈到我, 大家照瞓囉! 瞓醒起身後都再食頭痛藥呀, 因為仲有活動嘛, hea吓咁到3點幾程生過嚟車我地一齊入青衣, 參與康傑小聚會! 去到先搬吓枱櫈, 小朋友多點時就比佢去遊戲室玩, 子元例牌濕哂架啦, 玩完遊戲室又返嚟再玩啦, 等到老公嚟到就開始set up遊戲, D中英數常定向題幾好玩呀, 荔天3個小寶寶一組, 學術題係好快呀, 但要將答完題目的紙嚟砌一個塔時, 呆哂! 好搞笑囉! 仲要玩捉迷藏, 顛哂咁跑, 唯有用另一方法就係企定一個位等人去捉, 捉到就要比人估, 估中先算贏, 咁就定好多啦! 玩到咁上吓喺時候食嘢啦, 柏仲都食得唔係好多, 條友仔就開心啦, 周圍玩, 不過都痴身架, 有段時間點都唔肯落地要我抱, 不過而家識得用點頭搖頭嚟表達, 已經易估咗好多! 食完嘢佢地又出哂去遊戲室玩, 咁等陸生佢地泵好氣球就叫番佢地入嚟影大合照, 分氣球等等, 真係有得玩有得食有得拎呀! 程生車埋我地返去, 子元瞓鬼咗要我抱喎, 但沖完涼又話唔眼瞓, 頂佢呀! 柏仲就沖完涼飲埋奶就捉佢去瞓, 佢出咗嚟一次架, 比我趕番入去! D到老公病病地啦, 睇嚟都係腸胃唔妥, 但都冇咩幫到佢, 學佢話都係只可靠佢自己!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言