2015年7月17日 星期五

17/7/15


17/7/15   FRI   HOT

今日又係hea日啦, 朝早一齊早餐完就返工啦, 咁啱又撞到letty佢地喎! 返到公司咪hea, 不過老細朝早返咗嚟, 返老家前要簽好哂嘢先! 午飯我勁想食麥記的新包, 但勁多人排隊, 我買完返上去足足用咗半個鐘囉! 不過個餐都幾好食, 都仲睇得切幽靈大結局啦! 下午都係hea, 主力睇放工去惠康萬寧shopping要買咩, 計好哂咁慳到盡! 咁放工就即刻過去啦, 老公拖埋車仔出嚟買, shopping完佢兩位男士去接番小朋友, 我就去街市買埋嘢喺體育館等佢地, 換好衫就去游水, 我地就返上屋企啦, 今日嫲嫲煮飯, 咁我就可以執吓嘢沖埋涼先, 餵咗柏仲食粥先, 等佢地返來沖好涼就開飯, 今日子元都冇咩胃口呢! 兩隻大GE食完就入咗房玩, 食完就執碗嫲嫲洗埋添, 我就吸塵抺地囉, 然後K.O.埋柏仲, 佢地都閃了! 咁趕埋子元瞓覺就可以休息了!
 

沒有留言:

張貼留言