2015年7月27日 星期一

27/7/15


27/7/15   MON   HOT+

琴晚瞓得唔好, 深層睡眠唔到咁, 所以今朝好攰, 還要揍仲仲入青衣, 因為老公仲病病地, 我問佢係咪揍到子元去學嘢, 咁子元又起咗身我先出門口囉! 429點先入到青衣, 所以我都要快手仆返工啦, 買埋早餐返去食! 朝早都係寫吓日記做吓自己嘢啦, 咁都已經一朝架啦! 午飯要去買嘢食, 但之前滯親仲未回復胃口, 只係食咗D米粉咋! 下午都係hea, 又做吓自己嘢咁, 真係等時間過, 放工直接返屋企, 因為要抬番D書返去, 買埋包書膠要包埋D! 返到去, 咩都唔順眼咁, 見到間屋亂七八糟, 我個人又攰, 又好似好多嘢未做咁, 就開始keep住燥嗰個狀態啦! 望到咩都唔順眼, 去咗沖涼時喺個廁所喊喎, 我諗我真係谷得太耐, 我個阿愁真係要出吓嚟! 食飯前我仲吸埋塵先, 咁食完飯就咁抺地就OK! 胃口仲未恢復番, 所以都係好求奇咁食吓就算, 飯後都仲係唔多好心情, 老公8點幾就同子元去咗踢波, 嫲嫲又閃咗, 得番我同柏仲好似心情好番D, 或者人太多真係太嘈, 我都係適合靜靜地一個人! 9點仲仲自己叫食奶咪餵埋佢囉, 放佢入房後關實門, 佢走唔到出嚟, 最多只會爬上我地床瞓! 9點幾兩父子返嚟, 我就係到準備包子元D, 不過只係包咗中文咋, 好攰, 咩都唔想做! 打機到11點幾12, 入房瞓, 搬番柏仲上BB, 本來都冇咩, 但講講吓開始呻陸生唔合作唔自動自覺等等等好多好多缺點, 跟住就講到喊啦, 阿愁又走出嚟啦! 喊咗一輪喊到個人醒哂, 等條友氹又唔識做, 咪中佢囉, 帶住阿愁我實瞓唔到架, 叫做抒發咗瞓到啦, 又到笨元走入嚟話唔見咗一隻tsumtsum, 但我都冇理佢, 打發咗佢走!

沒有留言:

張貼留言