2015年7月28日 星期二

28/7/15


28/7/15   TUE   HOT

今日悶悶地過啦, 朝早我負責揍仲仲入青衣, 老公就揍子元去乒乓球, 柏仲撘巴士好有一套, 但坐坐吓又要我抱囉! 入去放低佢就再去攞之前換嗰隻復仇者公仔, 換到笨元想要的鷹眼呢! 返到公司食個早餐, 都係hea吓咁啦, 午飯後吹吓水睇吓電視咁, 下午又係冇咩做, 琴晚又比笨元嘈醒, 本身又瞓得唔好, 所以個人都吽吽地! 吽到放工就過美孚, 老公佢地出嚟食壽司喎, 我換埋另外兩隻復仇者, 都係未有的款, 子元見到幾開心呀! 我去到叫定嘢食等佢地嚟到就有得食啦, 柏仲食食吓又搞家啦, 所以叫定都係好, 快手食完返屋企, 沖好涼佢地咪玩住先囉, 柏仲先好笑, 見我沖好涼就叫我沖奶, 因為平時我沖好涼就係食奶, 但嗰時8點幾咋嘛, 佢話瞓咪照比佢囉, 食完就瞓啦! 咁我地就好自在囉, 冇咗個顛佬喺到搞搞震, 教吓子元穿鞋帶, 佢初頭都唔願學, 但試咗幾次成功咗又有D心機! 9點幾瞓, 我地就hea吓睇吓電視啦, 12點多瞓覺! 但子元3點幾又嘈醒我, 今次係我瞓之前睇完佢順手得滯lock咗佢房門, 所以佢半夜去廁所出唔到嚟, 好在我又聽到佢叫喎!

沒有留言:

張貼留言