2013年11月24日 星期日

24/11/13


24/11/13   SUN   COOL

今日以為好閒, 點知都唔係! 朝早老公去踢波, 又話10點返, 最終打極比佢都冇人聽, 咁我唯有帶佢去畫班囉, 趕到死死吓, 仲要麻煩程生買埋早餐比笨元邊行邊食! 老公就叫我去茶餐廳同佢會合, 叫定早餐等得佢嚟都已經差不多11, 你話係咪過份?! 食完早餐冇咩地方好行, 突然醒起要找醫生同笨元打13價肺鏈針, 長沙灣嗰D都冇, 就打去美孚嗰間問, 竟然有喎, 但要親身登記, 咁就兵分兩路我去登記佢去揍笨, 等咗好耐先有車, 仲要係小巴, 唯有喺橋底行入去, 真係好心急, 去到佢要我比文件登記, 我邊有啫, 好在肯留咗名先我返去攞, 又要行返屋企攞完再去番診所, 老公佢地都差不多到, 但原來仲未有得打, 又話半個鐘, 咁咪去圖書館坐吓點知去到又話半個鐘, 咁就去美心坐住等夠鐘叫下午茶, 再過去都係未夠鐘, 但都留喺診所等啦, 等咗20分鐘都有得打啦, 笨元初頭都唔驚, 打嗰吓先知痛, 陰公真係喊出嚟有眼淚架! 最好笑佢出到診所話我知, 佢以為打落條, 點知打落舊肉到, 真係忍唔住想笑! 佢肉痛之餘我都好肉痛呀, $900呀仲要現金! 過美心食埋個tea就回家, 要佢做埋珠心算, 老公走咗去瞓覺, 我就摺衫, 之後就火佢地兩個, 一個所謂打掃係都唔肯吸咗塵先, 另一個做珠心算做到一pat屎咁, 激到我係到喊囉, 真係好嬲好傷心呀! 咁喊完都係要做番架啦, 喊咗先算啦! 最終咪又係要做哂佢同做功課, 晚飯叫咗Pizza, 笨元肯定勁肚餓, 好在叫咗大批, 佢一條友都食咗3, 再加3隻雞翼, 臨瞓仲食咗腐竹糖水! 攰到咩咁GE笨元9點已被捉咗入房瞓, 我地就睇埋大結果先瞓!

沒有留言:

張貼留言