2013年11月6日 星期三

6/11/13


6/11/13   WED   WARM

今日都係正常時間起身, 但竟然未夠八點半就返到去, 有得排隊知佢實玩, 但講咗唔可以跑啦, 佢都係周圍走, 結果入學校時我就話佢, 之後竟然黑我面喎, 叫佢鍚又唔鍚, 可惡! 咁唯有返工啦, 買埋早餐返去食, 朝早做吓自己嘢, 上吓skype咁吹水, 午飯掛住睇電視, 唔記得去入票, 唯有明早再入啦, 下午開頭都好閒ge, 不過總監返嚟後就好忙, 淨係影印都搞咗好耐, 疊嘢幾吋厚咁, 企到我幾攰呀! 又要覆番D活動呀等等, 真係做到放工咁滯! 今日笨元返美孚, 咁我一返到去佢已經叫我幫佢整支white board , 真係要佢學吓等候, 都要等我搞掂自己先得架! 整好支筆就同佢睇咗功課溫埋書先可以玩, 嗰幾個英文默書字, 總係溫唔好, 係咪要重新溫吓mels, 近來D拼音好似差咗咁, 襯呢排都會喺美孚, 每日新增番個溫mels時間! 溫習好就可以畫嘢啦, 跟住食飯時都非常好, 因為老公接放學買咗吞拿魚包, 但笨元又話要飲奶又話要食栗子杯, 老公梗係唔啋佢啦, 咩都冇得食, 所以晚飯時食得不知幾好! 食完又再畫過嘢, 我就休息吓先, 攰到我呢! 沖完涼本來的起心肝執蕃薯粒D, 但真係唔想郁住, 所以K.O咗笨元, 九點幾先開始執! 企咁耐原來都好吃力, 先執咗NB1歲左右D衫出嚟, 都未執哂咋, 已經一個衫籃都裝滿, 仲有一袋紅白藍未睇架喎, 要明晚繼續! 老公回來整番熱D桑寄生我飲, 抖吓就瞓啦! 佢踢波又拉親小腿, 咁星期日都應該踢唔到, 嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言