2013年11月25日 星期一

25/11/13

25/11/13   MON   COOL
今日係笨元一個重要日子, 不過佢都唔知咩事架啦, 都係我地家長們緊張啫! 今朝要做服務生, 所以一早就返到學校, 我亦早D閃人去小學嗰邊睇結果, 一路行緊去學校, 個人都好緊張, 一路叫自己唔好咁緊張, 終於行到去學校, 啱啱開始有得睇啫, 攞住個number係到對, 好在學校post出嚟呢張有埋名, 咁就搵埋名啦, 見到有子元個名呀, 都係對多幾次好, number同個名都啱, 先叫做放一放心, 同現場老師講係收咗GE, 佢就比咗兩張文件叫我填, 星期三連埋附件交番嚟就得! 好興奮咁又打比老公啦, whatsapps, 真係好忙, 買埋個早餐返去公司仲未平靜得哂, 都係唔多信, 再上網對多次個number, 影埋相放上facebook報喜! 一朝早公事私事都好忙好忙咁未停過, 做到午飯都唔知做咗幾多嘢囉, 食飽終於叫做停吓睇陣電視啦, 點知未夠2點又要開會, 真係忙開有條路架喎! 一開仲要開到三點幾四點, 仲有嘢要follow up, 真係做到5點有多先停落嚟, 馬上搞埋子元功課同文件D, print埋嘛! 放工返到去同佢沖好涼諗住溫書啦, 點知開飯喎, 咪食完飯先囉, 點知條友仔去完個POPO完話唔想食飯好眼瞓喎! 咁都只可以由得佢瞓架啦, 之後我地出出入入好幾次佢都冇被嘈醒, 就知佢真係好攰啦! 咁咪由得佢瞓天光囉, 我地就好hea 咁過囉!
<對咗好多次...好怕對錯!>

沒有留言:

張貼留言