2013年11月28日 星期四

28/11/13

28/11/13   THU   COLD
今日又係要舟車勞頓的一天! 朝早如常揍咗笨元返學啦, 今日生日會主題感恩節, 著自己喜歡的服飾, 笨元咪變咗隻angry bird, 仲要戴埋上年K2帽子派對的angry bird, 返到去個個讚佢幾開心! 買埋早餐返工啦, 朝早都比較hea, 得半日又冇咩趕唔想急住做, 所以都係做吓自己嘢同prepare吓下午開會D! 十二點幾叮起個lunch食咗先, D過商會嗰邊整嘢, 若果我知咁多嘢寫, 肯定再早D過嚟呀! 開會前只寫好哂一部份, 都未有機會開票! 咁開會都係4點前開完架啦, Nicho要返公司幫唔到手, 得我一個自己寫, 真係趕唔切去接笨元, 好在今日老公奶奶都去接咁就唯有算數囉, 做好哂先走得都已經四點幾啦, 老公打嚟話去愉景新城食晚飯, 咁我就諗緊撘咩過去啦, 其實當初都係諗撘荃灣線定東涌線, 但諗諗吓好似有架巴士去到愉景架喎, 於是馬上search喺邊到有得撘, 頭半段去到葵芳都好快, 因為行公路嘛, 之後要入邨就勁耐啦, 足足一個鐘先去到, 不過啱啱好有得食囉! 至於笨元呢瞓咗醒嗰吓又瞓爛覺係到炆, 好在有包朱古力餅引吓佢先好D! 食完閃人去咗反斗城, 嫲嫲話提早買聖誕禮物比佢喎, 佢一早睇中咗海盜嗰兩set Lego架啦, 諗都唔洗諗就買啦, 用埋優惠卷都$760, 不過又可以攞多兩張$50現金卷下星期可以用! 買好就回家啦, 今日學校活動多冇做功課, 返去沖完涼馬上做, 又要做珠心算呢! 明明可以做得好好架, 但就係到玩嘢, 係要我地鬧一餐, 咁咪做得好好囉, 真係比佢激死! 做好執好嘢就可以開盒Lego嚟玩, 切好後玩咗幾嘢就要瞓啦, 明天又要服務生, 唔可以夜瞓! 我都好攰, 睇到新聞已在梳化瞓咗!
<全身angry bird!>
 <兩大份Lego做聖誕禮物!>
 <壁報圖工....我覺得似唐三藏多過朝聖者!>

沒有留言:

張貼留言