2014年1月11日 星期六

11/1/14


11/1/14   SAT   COOL

今日係忙碌的一天, 蕃薯4點幾飲過奶, 到我地要出門口佢都仲未叫食, 於是熱咗支人奶先, 出咗門口再算, 笨元要去畫班嘛, 去到麥當勞買緊嘢時程生剛到, 安頓好佢地兩個食嘢, 我就餵蕃薯飲奶, 老公就早咗兩個站落車放好蕃薯架戰車去婆婆屋企先, 再過嚟同我會合! 兩個細路食完程生就帶佢地上去學畫, 我同老公去食早餐, 然後上阿媽到因為老公要幫佢整牆! 等佢整得嚟都差不多去接笨元, 因為下場喺嘉桓生日會, 所以又同程生一家一齊, 先喺樓下上咗車, 去接兩個小朋友放畫班, 接埋程太同小B, 架車變咗8人車, 齊齊入長發食錢樂園生日會! 有個波波池, D小朋友當然顛哂啦, 笨元唔係捉佢出嚟食D嘢佢真係唔會停! 蕃薯當然比人輪啦, 呢個抱吓嗰個抱吓, 12點多叫食咪餵佢囉, 但又食得衰衰咁喎! 切埋蛋糕玩到點幾我地都閃啦, 因為仲有下場去剪頭髮, 由於太多行李不得不撘的士, 去到髮型屋又人多要等, 咪去食咗嘢先囉, 反正求先生日會D嘢食真係好一般! 食完再返去都係要等, 蕃薯又嘈咪食住奶等囉, 一個多小時後終於搞掂哂, 真係有D幾經辛苦的感覺, 終於可以回家了, 撘地鐵返去後, 休息吓囉, 老公瞓咗, 我就睇住笨元, 見差不多時間沖好涼煮埋飯先叫老公起身煮咖哩, 我就去抖陣, 笨元可能真係好餓加上咖哩係佢至愛, 所以食哂呢, 比佢睇埋套橫衝直撞就瞓啦, 我地都攰冇睇哂Harry Potter就瞓啦, 因為唔知蕃薯幾點嘈嘛, 攰就瞓咗先啦!
Photo: 嘉桓生日會靚相!兩兄弟都chok!

沒有留言:

張貼留言