2014年1月30日 星期四

30/1/14


30/1/14   THU   WARM

今朝7點蕃薯先叫食, 原來12點前佢醒D嚟餵係好D! 餵咗佢我又瞓唔番, 咁就泵咗奶先, 本來諗住自己出去食早餐過公司, 點知笨元又醒咗, 咁咪叫佢一齊出去食早餐囉, 單對單出去佢都好合作, 好順利咁去攞咗票入埋錢就回家, 點知老公矇矇吓咁10點半聽到蕃薯喊以為過鐘就餵佢, 其實應該11點先至食, 咁梗係食唔哂啦, D男人真係睇少眼都唔掂! 但都冇辦法啦, 先要去嫲嫲屋企, 今晚喺青衣食團年飯嘛, 入到去都點幾, 所以先餵咗蕃薯食一餐我地先出街! 留低咗蕃薯比嫲嫲, 我地就出咗荃灣買嘢, 先去咗愉景新城, 但原來都冇咩啱買到, 只係比笨元去咗行反斗城同食錢樂園! 為咗要買到嘢, 最終去咗荃灣廣場, H&M買到哂衫, 仲買咗件Snoopy比蕃薯, 不過出年先著得落! 之後再行埋一田同AEON, 叫做搞掂哂嘢可以返去, 但返得去已經6點幾, 好在嫲嫲都搞得掂! 整好哂就開得飯, 因為蕃薯8點幾又要食奶啦, 所以我地食咗先, 夠鐘就餵佢啦, 喺到hea10點先回家, 返到去仲要泵奶先沖涼, 餵埋12點幾嗰餐又要入利是呀, 貼揮春呀嗰D, 老公食咗藥頂唔順瞓咗先, 我整好哂D嘢已經2點先有得瞓!

沒有留言:

張貼留言