2014年1月17日 星期五

17/1/14


17/1/14   FRI   COLD

今日係好忙的一天, 朝早搞掂蕃薯就同笨元佢地一齊出門口返學啦, 點都要返去睇吓佢地班小朋友的look, 女仔始終多款好多, 不過笨元呢個look都唔弱! 睇完佢地送埋入去做服務生就吹吓水, 反正又唔洗咁早返公司, 所以咪吹到九點多先再同老公一齊去食早餐, 蕃薯就繼續瞓啦, 食完撘得巴士返公司都係10點多, sales仲喺到, 不過都冇所謂啦, 玩咗陣蕃薯叫食啦, 先同佢換咗片再食奶啦, 係食得好快呀, 不過之後嘔得仲快呢, 仲要一路食一路疴屎, 搞到一背脊都係, 同佢換片時就嘔奶, 總之要你幾狼狽就有幾狼狽啦! 大家夾手夾腳總算搞掂咗, 佢就舒服囉, 難為我要執手尾, 返去仲要洗D屎同奶! 攞埋票因為諗住唔洗咁急用錢就只係入落戶口算冇攞現金, 帶住蕃薯仲要排兩間銀行都幾係嘢, 直接返到屋企嫲嫲已經係到, 差不多時間同蕃薯沖埋涼食奶, 我又快快手食埋午飯就要出門口入青衣, 今日要做產後檢查嘛, 仲要攞番D衫比giv, 啱啱好2:30去到健康院, 整吓呢樣整吓嗰樣, 又順手做埋子宮頸檢查, 老公上完大陸返到嚟啱時間就喺健康院會合, 佢嚟到時我都差不多檢完, 落番學校附近食個tea再去排隊接笨元放學, 又同龍校長吹陣水先走, 返到去嫲嫲都煮好飯, 晚飯後就要去合唱團, 我咪照顧番我隻蕃薯囉, 搞掂哂我本來諗住沖涼, 但笨元佢地啱啱返, 又話龍校長一家又上咗嚟佢老爺到, 不過點都沖哂涼先過去搵佢, 終於比龍校長見識到笨元怕羞的一面, 過完龍校長到又邀請佢過嚟參觀, 再吹咗陣水就走啦! 我地搞掂D嘢都瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言