2014年1月25日 星期六

25/1/14


25/1/14   SAT   COOL

星期六例牌朝早起身一齊揍笨元去畫班架啦, 今朝蕃薯6點幾食, D時間就最FIT! 兩個小朋友喺麥記食咗早餐我地就去茶餐廳食, 然後上阿媽到再整埋廁所牆, 蕃薯又要食番餐奶, 到十點幾老公都未搞掂, 唯有我過去接笨元, 程生又接唔切我咪要一次接哂兩個囉, 去阿媽到同老公會合好就去藥房買埋嘢再去買埋午餐就回家, 嫲嫲已經嚟咗, 今日有好多活動, 嫲嫲會單拖照顧蕃薯到我地食埋團年飯返嚟! 執好嘢換好衫set埋個頭就出門口, 先要去油塘因為笨元考珠心算, 好在有程生載我地去咋, 所以2點左右已到達, 仲可以泊喺學校入面, 佢地夠鐘就去考啦, 我地幾個家長就喺到吹水囉, 3點幾考完返落嚟影張相就走啦, 因為敏瑩趕住返去學普通話, 載我地去到九龍城咁就可以撘巴士出尖咀, 瞓咗一程車叫做舒服番D! 去反斗城買咗盒模型比笨元, 等佢陣間去食團年飯時有嘢做! 不過行過去時就最慘, 咁耐冇著高踭鞋, 我對腳真係痛到顛, 過到去其實冇咩做, 但又唔可以太晏都唔出現嘛, 今年唔洗做MC其實真係超輕鬆! 係抽獎嗰時要幫手囉, 今年只係抽到基本的$800, 仲有笨元抽到$200嘉賓獎囉, 不過都冇咩強求, 之前抽咗2次金幣啦喎, 今次最高都係$5000現金咋! 未到一半D老板們已醉, 都真係幾煩幾嘈, 又係咁唱歌, 好在冇帶蕃薯嚟, 不過最開心係個個都話我瘦咗好多, 哈哈真係賺哂! 搞到10點幾散得水, 馬上撘的士回家了, 攰爆! 不過返到去沖好涼咪又係要揍仔, 因為蕃薯10點幾先餵過奶, 我地捱唔到1點半再餵佢了, 唯有等佢半夜嘈先餵攰死!

沒有留言:

張貼留言