2014年1月20日 星期一

20/1/14


20/1/14   MON   COLD
今朝7點幾最尷尬的時間蕃薯就叫食, 好在老公肯起身搞掂笨元出門口, 咁我餵完蕃薯就泵奶煮早餐食, 9點要睇running man, 然後趕住同蕃薯沖埋涼食埋奶落去諗住過數比老公, 點知上星期五入嗰張票可能過咗11點先入, 未有數住, 咁唯有只係去超市囉, 揹住蕃薯佢就好定檔, 瞓吓醒吓, 但返到屋企後放落床就開始唔肯瞓, 抱過佢就唔喊, 但都唔可以成日抱架, 於是食吓奶咀又由得佢喊陣咁, 本來等老公買飯返嚟, 但一路未見佢返, 到點幾佢打返嚟話whatapps咗我買唔到, 因為比老細捉住咗, 好在最終佢都買返嚟比我食, 但撞啱蕃薯食奶時間, 於是佢就餵埋先走, 都算係咁啦! 大家都食飽啦, 蕃薯唔係好願瞓, 放佢落床又喊, 不過都唔會抱佢咁多架啦, 喊吓唔係嘔奶就OK! 5點幾笨元都返嚟啦, 蕃薯亦啱食完奶, 我同笨元沖涼後自己亦沖個涼, 蕃薯就有嫲嫲係咁抱住, 一個下午都冇人理, 終於有人救佢啦! 等老公回來後就開飯啦, 飯後我都係hea, 8點幾餵埋奶, 笨元又瞓埋覺我地兩公婆又可以打吓機睇吓電視, 不過我睇睇吓都瞓咗, 至於蕃薯, 又唔記得咗要食11點幾嗰餐, 咁我地照瞓住先啦, 結果佢3點先再嘈, 其實佢可以7個鐘唔食架啦, 只係錯咗時間, 其實佢11點幾食埋, 咁到6點再食咪成功囉, 所以係咪應該叫醒佢食咗先再比佢瞓呢, 若間啱下次試吓先, 係時候學戒夜奶啦!

沒有留言:

張貼留言