2014年1月14日 星期二

14/1/14


14/1/14   TUE   COLD

琴晚進入咗深層睡眠, 咩事都唔知, 到聽到喊聲時望吓鐘原來已經6, 即係蕃薯琴晚冇叫食? 定我兩個太攰聽唔到? 唔理咁多啦, 5安比佢填吓肚先, 再叫兩個大爺起身, 而家朝早我真係鬧多咗笨元, 可能因為知道要趕車唔可以慢, 而佢一唔合作我就炆啦, 希望情況慢慢改善到, 我真係想買個計時器返嚟等佢習慣吓唔好咁慢! 佢兩個出咗門口我泵埋奶就煮早餐然後做吓公事, 差不多10點又要餵蕃薯啦! 之後咪搞吓D財務嘢囉, 好似永遠都唔夠用咁! 中午叫老公買飯返嚟比我食咁就唔洗專登出去, 反正明天都返公司攞票, 出商糧嘛! 由於嫲嫲呢幾日都唔會過嚟, 所以老公接笨元放學, 但佢今日要過對面海做嘢, 未必趕得切, 所以就我帶埋蕃薯去接, 順手去幫笨元買埋星期五要用的餅乾, 趕唔切同敏瑩一班車, 不過都好唔洗咁嘈! 返到屋企快手同笨元沖咗涼就餵蕃薯, 然後捉笨元做珠心算, 又係做到又慢又錯咁啦, 老公返嚟接手, 一個煮嘢時另一個就教仔, 我仲要出埋份卷比佢練吓明天考數學! 食埋飯要泵多次奶再沖涼, 老公就餵蕃薯飲奶, 今晚到老公眼瞓, 所以臨瞓前餐奶到我負責, 不過蕃薯好衰, 一路係咁喊, 食住奶咀都喊, 仲要喊到嘈醒埋笨元, 搞到我都發哂脾氣, 見佢差不多12點嘈就比佢食啦, 但又係食得好衰, 仲要吐我冇幾多的人奶, 激死! 飲完都抱咗大半個鐘都係唔瞓, 搞到點幾我真係冇哂力, 同埋佢可能喊攰咗終於肯收聲, 3點再嘈, 食完奶仲要疴大篤屎, 之前都唔知係咪疴屎唔出發脾氣所以勁喊, 但我已經比佢玩殘咗!
Photo: 柏仲其實都好鍾意O咀!好玩咩?󾰮

沒有留言:

張貼留言