2014年1月5日 星期日

5/1/14


5/1/14   SUN   COOL

今日又係街街日! 不過真係好攰, 攰到我想快D返屋企, 少有呢! 朝早餵完點嗰餐泵埋奶本來可以再瞓架嘛, 但蕃薯勁唔合作喺到扭, 搞到我都發脾氣啦, 老公醒一醒睇咗陣, 咁我地就瞓到10, 笨元入嚟叫過我地, 咁蕃薯都差不多醒啦, 又係時候餵奶, 然後出去食早餐, 不過都食得幾趕吓, 趕出去11點半前要叫嘢食, 跟住又要圖書館借書, 回家後又趕住出去啦, 但蕃薯係到扭, 可能係因為之前回咗太多奶所以早咗嘈, 若去到黃埔先食奶又怕太耐, 所以咪餵埋先囉, 老公之前又諗唔到, 所以約咗嫲嫲12點半就喺美孚等, 結果我地點幾先出得到去, 咁多行裝咪又係要撘的士! 都算早咗去到KFC, 子元咪可以同敏瑩玩吓先囉, 我地又玩吓敏婷咁啦, 愈來愈多人嚟, 笨元就愈來愈顛咁啦, 我地就主要坐喺到, 冇法啦要睇住蕃薯嘛! 之後開始食嘢, D嘢食真係一般, 同埋佢係好似自助餐咁預備哂, 而唔係好似麥當當咁各自叫, 所以都幾浪費囉因為個餐for75人架, 太多啦! 食到咁上吓就玩遊戲, 蕃薯都係時候食奶, 食完奶就比D家長們抱吓傳吓咁啦, 4點要清場, 笨元同敏瑩鎵樂去咗食錢樂園玩, 我地就喺KFC等程生佢地執哂嘢先一齊去食錢樂園join佢地, 期間同敏婷玩真係幾好玩, 出年呢個時候我隻蕃薯都係咁架啦, 好期待! 喺食錢陪佢地玩咗3game就走啦, 去埋行toyrus抽咗扭蛋就走啦, 老公本來想喺黃埔食埋嘢先返屋企, 但我已經勁攰, 笨元又係, 陣間佢夠鐘去踢波, 我得一條友又要揍住兩隻仔加埋架BB, 我點返屋企呀, 所以決定返咗屋企先! 喺的士笨元小睡咗陣, 返到去先同佢沖咗涼, 老公去買外賣, 奶奶就幫我餵蕃薯食奶, 我就教笨元做埋少少功課, 然後就晚飯啦, 飯後泵奶, 等佢地閃哂我就沖涼, 然後陪笨元邊睇掌門人邊餵蕃薯! 由於勁眼瞓, K.O. 咗笨元後我就喺梳化瞓住等老公返嚟, 佢話買咗糖水比我嘛! 食住等佢沖埋涼12點幾就瞓啦, 反正唔知蕃薯幾點再叫食!

沒有留言:

張貼留言