2014年1月18日 星期六

18/1/14


18/1/14   SAT   COLD

今朝搞掂蕃薯又要搞掂笨元啦, 因為要出去學畫班, 都趕得切先去麥記同敏瑩食早餐, 然後我同老公先再去茶餐廳食, 然後又上阿媽到整嘢, 諗住柏仲7點幾食咗160ml應該11點幾先再食, 所以諗住回家再食, 不過諗住去接笨元時佢又係到喊, 咪餵埋先囉, 老公去接返過嚟, 再去藥房買埋嘢先返屋企! 返到去準備吓佢地又出去, 因為笨元要踢波嘛, 咁我又如常咁照顧蕃薯hea吓啦, 點知老公3點多就打返嚟話笨元跌到唔肯再踢, 咁咪早D約阿kit接佢地再過美孚同我會合再入青衣砌床仔囉, 搞得嚟都6點幾啦, 我地再落青衣城晚飯, 試吓架車仔好唔好用咁啦! 不過蕃薯都扭扭地計搞到我都冇咩心情食, 同埋間白熊咖哩又未真係好食得咁緊要! 由於老公去踢波, 我一揍二咁返屋企, 都算順利啦, 回來後蕃薯又係時間食奶, 笨元喺嫲嫲到已沖咗涼, 只要抺身換衫就得, 咁我都叫做做少樣啦! 不過餵咗蕃薯就要同佢洗傷口換膠布等等! K.O.埋佢我先叫做可以泵埋奶沖個涼, 睇吓電視咁, 蕃薯12點才再食, 餵完老公都未返呢! 不過佢就買咗芝麻糊返嚟一齊食, 都好啦! 食完都瞓啦, 因為唔知幾多點又要再餵!

沒有留言:

張貼留言