2014年1月21日 星期二

21/1/14


21/1/14   TUE   COLD

琴晚3點食過, 所以今朝7點幾蕃薯先再嘈, 啱啱又係子元返學起身的時間, 真係分唔到身, 所以真係要調較好蕃薯早奶時間喺6點幾先得! 今日真係要準時出到門口, 因為要喺巴士交收笨元比程生, 我餵完蕃薯就煮早餐同泵奶啦, 然後再做吓公事咁! 中午先同蕃薯沖涼食奶我先至食飯, 然後開始廁所大掃除, 買咗威猛先生返嚟係咁噴就掂, 呢個發明真係一流! 再執吓嘢就休息吓, 等笨元返嚟就同佢沖涼啦, 然後到我都沖個涼, 不過笨元今日喺學校又衰咗, 但好奇怪地係佢叫個同學打佢, 又講唔出原因, 後來林老師打嚟我地再傾, 覺得笨元對自己要求好高, 但又唔係咁易向人表達自己感受, 所以可能我地要做番D, 例如對佢表達多D愛意咁, 因為我地始終對佢好嚴厲, 我都要學吓點平衡吓先得! 晚飯後笨元捉咗我入房喺床到要摟我, 咁就同佢摟咗一輪吹吓水, 或者呢D就係佢想要GE嘢啦! 8點出去睇愛回家時蕃薯喊足咁耐, 但我地都冇理佢, 咁佢喊到攰就會收聲啦, 因為之前理完一輪佢都係喊, 又未夠鐘喎! 睇完劇笨元又要我入番房摟吓傾吓, 點知我地傾到瞓著咗, 9點多老公入嚟救蕃薯時叫埋我起身, 仲有抱番笨元入房瞓, 餵埋蕃薯後, 就佢有佢喊, 我地有我地睇電視, 佢到夜晚就好喊得, 點解呢! 到十一點幾我地都瞓啦, 印象中蕃薯12點幾有嘈過, 但我好似只係拍佢瞓番而冇餵佢添!

沒有留言:

張貼留言