2014年1月9日 星期四

9/1/14


9/1/14   THU   COOL

蕃薯終於正常番少少2點左右嘈, 咁食完咪6點又再嘈囉, 呢兩餐都比5安佢啦, 轉佢4個鐘先飲一次時間好用D! 不過食5安佢臨尾嗰1安飲得好慢, 搞到我心大心細都唔知好唔好同佢轉! 餵完叫笨元起身返學叫到我火都嚟埋, 最終趕趕地出門口搞到冇帶珠心算袋, 睇嚟我地屋企仲要D時間適應多咗個新成員後分唔到心下點運作! 泵埋奶就煮早餐, 然後做吓公事咁囉, 蕃薯6點多食咗5, 果然4個鐘都未叫食喎! 不過飲5安佢就飲得好慢, 所以暫時都係未可以實行56! 本來老公話佢幫笨元攞番珠心算袋返學校, 但後來發現夾唔到時間, 於是我食完午飯後就要準備帶埋蕃薯一齊去攞嘢比笨元, 兩點幾出門口, 撘地鐵就可以全程用車仔, 我又唔洗抱住佢大家都辛苦, 不過全程係咁行都好攰! 回家後都差不多4, 不久蕃薯又要食啦, 食完我又要泵奶, 然後笨元放學返嚟, 同佢沖咗涼就溫英文, 食飯前仲有時間玩陣, 飯後休息吓又到老公同佢溫數學, 我就泵奶沖涼, 之後真係好眼瞓, 10點幾嗰餐老公餵, 我瞓先啦, 蕃薯到3點幾先叫食, 佢幾時先搞清楚D時間呢, 10點幾食完應該1點幾食, 跟住就食6點架嘛, 以後朝早要出門口時點來到佢D時間呢!
Photo: 柏仲個覺豬樣好甜!夜晚都係咁就一流囉!

沒有留言:

張貼留言