2014年1月29日 星期三

29/1/14


29/1/14   WED   WARM

今朝5點蕃薯就嘈, 計番我都係瞓得4個鐘咋, 要訓練佢戒夜奶真係好難, 其實佢可以隔到6-7個鐘唔食奶, 只係隔嗰個時間錯咗咁解啫! 餵完我梗係照瞓啦, 笨元今日唔洗返學我唔洗理佢, 老公自己返工搞得掂啦! 我就瞓到9點幾先起身, 梳洗完餵埋蕃薯就蒸蘿蔔糕做早餐, 之後陪笨元砌Lego, 12點幾就準備同蕃薯沖涼食奶, 餵飽佢到餵我啦, 諗唔到煮咩食就同笨元出咗去食麥當勞, 順手去買埋洗頭水就回家了, 要做公事呀, 蕃薯又喊喎, 都唔得閒理佢住, 但佢喊喊吓又瞓番! 陪笨元砌多陣Lego就趕佢去做假期作業了! 聽到喊聲開咗奶比蕃薯點知佢又瞓番喎, 唯有等佢繼續瞓多陣再食囉! 下午笨元食咗藥又唔肯瞓, 佢炆搞到我都炆囉! 等老公返嚟就準備出門口去阿媽到食團年飯啦, 7點幾過到去, 初頭蕃薯都乖乖瞓喺房架, 到開飯時佢就喊啦, 但我地都係唔會理佢ge, 等我食完先抱吓佢啦, 之後夠鐘先餵奶, 都算佢醒目食得唔錯, 9點多走人啦去松記買糖水, 回程時笨元喺車瞓咗, 落車又扭囉, 搞到我勁火呀, 因為佢D態度太差! 起碼沖完涼冷靜哂我先好D! 食埋糖水我都瞓啦, 搞掂蕃薯比老公餵, 我一入房就瞓咗, 攰爆!

沒有留言:

張貼留言