2014年1月1日 星期三

1/1/14


1/1/14   WED   COLD

新一年啦! 2014年的願望當然是一家四口身體健康啦, 仲有蕃薯粒可以快D戒夜奶, 我同老公可以一覺瞓到大天光! 蕃薯兩點幾嘈完都算係咁瞓到6點先嘈, 咁呢餐就叫老公餵啦, 之後就9點先再嘈, 不過佢就玩嘢囉, 因為疴咗好多好多屎, 漏哂出嚟, 老公要幫佢沖埋涼呢! 食好奶我地都出去食早餐, 已經好晏啦, 食完早餐回來又要執嘢, 準備去同學仔生日會, 主題係公主王子, 老公幫笨元著咗套禮服裝, 其實都幾誇, 不過呢D衫都冇咩機會著, 有需要就著多幾次呢! 廢事撘巴士等得耐, 最終都係撘的士, 爵悅庭又吊腳呢, 早咗到都啱, 蕃薯又係時候飲奶, 佢都算好嘢, 全程咁嘈佢都照瞓, 笨元就梗係玩足全場啦, 我地就周圍吹吓水咁囉! 4點要交場我地就準時走啦, 蕃薯又好準時咁叫食奶囉! 餵咗佢我就泵奶, 沖埋涼就叫外賣食呢! 之後都係hea吓睇吓電視咁囉!

沒有留言:

張貼留言