2014年1月23日 星期四

23/1/14


23/1/14   THU   COLD

蕃薯算係咁, 11點幾飲咗4, 都頂到5點半先再嘈, 不過最好可以捱到6, 咁我又可以瞓耐少少, 跟住D時間又啱之後返工返學! 飽飽後都6點多, 得番1個鐘我實瞓唔到, 於是泵埋奶再叫笨元起身, 等佢地可以早D出門口, 我就煮早餐食然後做吓公事啦! 11點幾奶奶過咗嚟, 咁我執埋嘢就出門口, 本來諗住先去公司攞票, 點知老公又早咗搞掂D, 所以就同佢去食咗午餐先, 帶我去平時間食堂食, 真係花多眼亂! 食飽去新都會買衫, 目標為本買咗3, 有裙有衫Annual Dinner同初一都有著落啦! 跟住去奧海城買鞋, 因為嗰到先有專門店嘛! 買完都兩點幾囉, 先返公司攞花紅, 我都知下午老細都會喺到架啦, 但又冇理由唔攞架嘛, 打個招呼咁囉, 跟住返屋企放低D嘢就再去接笨元放學, 勁黑仔遇正葵涌道撞車, 4:50先去到學校, 買埋花交返去, 同老師傾咗一輪, 又走咗架巴士, 不過都啱架啦, 撘地鐵穩陣D! 6點多去到法國睇葉醫生, 兩父子都要睇啦! 我就已經攰到冇哂能量, 老公話撘的士返去, 點知又遇正撞車又塞, 搞到7點幾先返到嚟, 已經勁餓, 蕃薯又係到嘈, 咁嫲嫲又緊張啦喎, 不過都夠鐘先餵佢架啦! 8點幾食完我就泵奶沖涼, 之後已經冇哂能量冇餵到12點嗰餐, 結果3點幾就要起身囉, 老公食咗藥唔叫佢啦, 我自己一個頂!

沒有留言:

張貼留言